Описание
Вхід в клан:
У клан можна вступити 1 (один) раз!
Клан дорослий, тому вхід від 16 років. Можливі рідкісні винятки.
Вхід від ТХ 5 (можливо ТХ 4) і вище, база з адекватною прокачуванням.
Для входу необхідно мати :, голову на плечах і почуття гумору.
Тільки для участі в КВ гравці не приймаються. Ми чекаємо від соклановцев активної участі в житті клану - Донат, спілкування, участь у КВ.
Вхід для гравців з нецензурними або песимістичними ніками (такі як "кінець світу", "смерть" і т.п.) закритий.
Увійшов - поздоровайся, представся (ім'я, вік, місто), зроби Донат, якщо є запити, потім тільки роби свій запит. Сильні і дорогі війська (драго і подібні) даємо новачкам тільки починаючи з найближчої КВ, а не відразу після входу в клан.
Поведінка в клані:
Спілкування в чаті вітається. Образи, мат, флуд заборонені. Шанобливо ставимося до соклановцев.
Звертаємо увагу на розсилку повідомлень в клані.
Донат строго за запитом. Це означає, що кого просять, того і даємо. Якщо запит висить більше 40 хвилин, закриваємо його луками.
Бажано запрашивайте ті війська, які самі можете дати. Виняток - війська на КВ.
У запитах не вказується рівень військ. Виняток - війська на КВ.
Ратушу покращуємо тільки коли всі будівлі поліпшені до максимуму. Виняток можуть становити збирачі. Не забуваємо качати паркан.
Безпричинні виходи / входи з / в клан заборонені. В черговий раз Вас можуть не пустити назад.
Правила участі в КВ:
Участь у КВ обов'язково. Якщо заздалегідь знаєш, що не можеш брати участь, зміни статус в профілі.
Фарм в КВ дозволений тільки після узгодження з двома сорукамі або главою!
Донат в КВ роздають тільки гравці, що мають війська максимального для клану рівня (драго 2+, луки 5+, маги 5+, кулі 5 і т. Д.). Донат на КВ зобов'язані роздавати перші 3 гравця у списку.
Правила атак в КВ:
У перші 12:00 першою атакою нападаємо дзеркально (на свій номер), після цього часу + -3 від свого номера
Другий атакою добиваємо + -5 від свого номера
Ці правила діють, якщо в чаті або поштою клану не обумовлені інші.
Завжди думаємо про соклановцев. Якщо є гравець слабкіше вас, який не використав свої атаки, залиште самого слабкого супротивника йому. Аналогічно з сильними супротивниками.
Дозволено атакувати слабшого противника під час поліпшення фабрики заклинань.
Стежимо за статистикою КВ в ході війни.
Дозволено фарм наприкінці КВ у разі гарантованої перемоги у війні і за погодженням з головою.
У першу чергу виманюємо воїнів-захисників з фортеці клану. Тільки після їх знищення висаджуємо інші війська. У разі регулярних невдалих атак унаслідок недотримання Цього пункту - кік.
Якщо ви новачок і не знаєте, як краще атакувати і якого противника вибрати, порадьтеся зі старшими соклановцев.
Якщо в КВ розв'язується запекла боротьба і кожна зірка виявляється на рахунку, обов'язково відписатися і дочекатися відповіді в чаті щодо вибору противника і тактики нападу.
Дивіться повтори атак соклановцев в КВ, переймайте їхній досвід і вчіться на їхніх помилках.
Гравці, які пропустили КВ (якщо до них застосовано не був кік) або мають не найкращу інформація Статистика в кв, можуть іноді не бути взяті на КВ.
Звання та умови присвоєння звань:
Глава (BOSS): вирішує будь-які питання в клані, приймає будь-які рішення, має право наділити будь-якого гравця будь-якими повноваженнями з його згоди :-) Співкерівник дятько влад також має повноваження глави.
Співкерівник: приймає рішення про вступ до клан нового гравця; стежить за порядком в клані; виносить попередження гравцям, що не дотримуються правила; має право понизити старійшину до учасника, вигнати учасника, підвищити учасника до старійшини.
І головне: Співкерівник - це щоденне виконання додаткових обов'язків в клані, а не високий статус, який відрізняє вас від